ksiazkiewicz

ksiazkiewicz

Nie potrzeba żadnych śmierdzących PR

Niemal z pewnością to zrobić, zwłaszcza gdy twoje najważniejsze odbiorców zewnętrznych i wewnętrznych zachowywać w sposób, który powstrzyma cię od osiągnięcia swoich celów organizacyjnych.

Z takim podejściem, można długo czekać, zanim zobaczysz liderów społeczności wzmocnienie ich więzi z wami; Klienci dokonywania powtórnych zakupów; Związki przetargową częściej w dobrej wierze; perspektywy stają się klientami; pracownicy zaczynają cenić swoją pracę; Przywódcy polityczni i prawodawcy zaczynają myśleć o tobie jako kluczowy gracz w środowisku biznesowym i dostawcami ciężko pracuje, aby poszerzyć swoją relację.

Rozjaśnić i używać public relations w swoim własnym interesie, a korzystać z naprawdę opłacalne pomóc Twojej firmie, non-profit i stowarzyszenia.

I jest jeszcze jeden powód, aby to zrobić. Trudne czasy wymagają trudnych taktyki. Na szczęście, PR ognia może zrobić dla ciebie, co miał zrobić - pomóc Ci osiągnąć swoje cele operacyjne przesuwając tych ludzi, których zachowania mają największy wpływ na organizacji, do działań chcecie,

Wiesz, że to warto, więc dać mu szansę!

Najlepszym miejscem do rozpoczęcia jest z wykazem najważniejszych odbiorców, lub "publics" i oceniając je według ich wpływ na przedsiębiorstwa. Popracujmy na zewnątrz odbiorców w górnej części tej liście.

Na ile jesteś świadomy i swoich kolegów, jak widzi, że publiczność? Czy może być negatywne postrzeganie tam, że nieuchronnie będzie morph do zachowań, które krzywdzą swoją organizację?

Naprawdę nie można sobie pozwolić na ignorowanie tej możliwości.

Więc wyjść i interakcji z członków tej grupy docelowej i zadawać pytania. Alternatywą jest wydać dużo pieniędzy na badania zawodowej. Zamiast dokonać poświęcenia czasu, aby zrobić kilka badań domowej uprawy. Wpis zawdzięczamy