ksiazki audio

ksiazki audio Pokaż klientowi, że ci zależy, a nie tylko tam na szybkiej sprzedaży. W końcu

Dobra obsługa klienta: Wystarczy jak najszybciej zyskały klienta można stracenia je poprzez słabą obsługę klienta i obserwacji. XYZ Spółka miała słabą obsługę klienta i tracił klientów szybciej niż oni ich zdobywania. Zawsze mogą odpowiadać na zapytania klientów i obawy i traktować każdego klienta duże lub małe, jak ważne, ponieważ są.

Negocjacje są grą dawania i brania, ale można zminimalizować wpływ oferujących dania na wynos, będąc przygotowana i pozycjonowanie się na sukces. Wielu negocjatorów pochodzą z dala od sesji negocjacyjnych uczucie dumni z siebie za dokonanie sprzedaży i pozyskiwanie klienta, ale wpływ tego, co dali się odczuwa w dół drogi, a w całym łańcuchu dostaw

ksiazki audio

Anthony J Jackson jest niezależny konsultant zarządzania, wykorzystując ponad 30 lat światowej klasy doświadczenia zawodowego i wiedzy z wielu branż i dziedzin. Specjalizująca się w zarządzaniu zapasami, zarządzania logistyką, magazynowaniem i magazynowaniu i dystrybucji swych wspólnych wartości, podejście oparte na strategii, ludzi, procesów i poprawia wydajność uczenia się i organizacyjne wyników.

Anthony Jackson trzyma Bachelor of Science w Business Administration, MBA in International Business, obecnie doktorant w zarządzaniu łańcuchem globalnej podaży Był gościem w społeczeństwie amerykańskim Produkcja i Inventory sterowania (APICS) został uznany za jego profesjonalizm w zarządzaniu w "wybitne i innowacyjne prace w hurtowni" był opisywany prelegent na wielu konferencjach branżowych i spotkaniach.

Wpis zawdzięczamy